FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum ~Call of Duty #4# `eVer`~ Strona Główna
->
Informacje Na Temat Turnieju
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Vileda Tournament I
----------------
Informacje Na Temat Turnieju
Zapisy
Rozgrywki
~Witamy na forum Call of Duty ver. 1.1<~
----------------
~Welcome
~Clans
~Tricks
~Jumps
~Current
~Off Topic<~
----------------
~Contact
~Help
~Visits
~CBox
~Banners
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
LogaN
Wysłany: Sob 14:37, 16 Gru 2006
Temat postu: Regulamin spotkań
1. Spotkania rozgrywać będą się na serwerze klanu Vileda.
2. Na każdym ze spotkań musi być bezstronny obserwator i zarazem administrator serwera.
3. Spotkania trwają 4 rundy w trybie S&D. 1 mapa jednego klanu oraz 1 mapa drugiego klanu. Podczas każdej z map gracze grają obiema nacjami do 10 punktów.
4.
Każdy gracz musi zrobić przynajmniej jeden screenshot z każdego meczu
, w
przypadku, gdy tego nie zrobi klan zostaje usunięty z ligi
.
5. Klany przed spotkaniem umawiają się jaką liczbą graczy będą grać (od 2 na 2 do 5 na 5), w przypadku gdy któryś z graczy będzie musiał opuścić grę, można go zmienić, jednak jeśli nie ma zmiennika to
przeciwny klan nie ma obowiązku zredukować swojej liczby graczy, może grać z ich liczebną przewagą
.
6. Klany przed spotkaniem umawiają się czy w grze wolno używać wszelkiego rodzaju bugów gry.
7.
W przypadku przyłapania kogoś na użyciu w32 administrator ma obowiązek wyrzucić kogoś takiego z serewera
.
8.
W przypadku przyłapania kogoś na użyciu follownext, klan, którego był on graczem przegrywa walkowerem całą rundę w stosunku punktów 10:0
.
9. W przypadku remisu w rundach (2:2) liczy się wynik punktowy (liczba punktów uzyskanych w poszczególnych rundach). Jeżeli nadal jest remis gracze staczają 1-punktowy pojedynek RW na kolby (Real War - gra do jednego punktu).
10. W przypadku gdy widoczne będzie ewidentne oszukiwanie (cheaty, haxy) tylko i wyłącznie administrator ma prawo unieważnić takie spotkanie i wykluczyć posądzanego gracza z turnieju.
11. W każdym innym przypadku administrator na serwerze podejmuje decyzję co zrobić.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by
JR9
for
stylerbb.net
Regulamin